måndag 15 mars 2010

-

Får ingenting gjort idag. Mår dessutom dåligt av de äckliga ciggen jag köpte idag. BLÖ!
så, ska gå tidigt från jobb, typ halv 4.. Sen ut på en promenad, köpa med mig sorbetglass hem! Får se om Jessica hör av sig och kommer förbi, gör kanske en kanna kaffe, tar med glassen och chillar i solen. Hade varit underbart.

Nej, riktigt dålig dag. Tack och lov så har inte söndagsångesten utvecklats till måndagsångest så kan pusta ut och se fram emot en stabil kväll. Hatar verkligen söndagar något  otroligt. Totalt värdelöst. Hade jag en  traumatisk upplevelse på en söndag då jag var barn? troligtvis, det är förklaringen på ALLT.

Chapp chapp chapp, har inget mer att berätta. Mer än att jag ska fortsätta läsa min bok lite senare och det ska bli skönt, och det är underbart väder så det gör en glad i hjärtat. Plockade in några snödroppar som lyser upp mitt kök och man kan inte annat än att le.
Nä idag mina vänner är gårdagens ångest och tunga hjärta som bortblåst och fyfan vad bra det känns.




14:46

Inga kommentarer: