torsdag 17 juni 2010

-

Idag är det torsdag hela dagen och jag är så-å sysslolös.
Igår vad brudarna här efter en tur i Kramfors där det inhandlades ALKOHOL!
ett flak öl, en kir och en flaska Tequila ska få underhålla mig i helgen.. Blir nog inte Kramfors imorgon om man kollar hur dåligt vädret ska bli, har inte lust att sitta under ett paraply och uggla medans ex antal mm öser ner.
Blir till att stanna inomhus i Bollsta och ha en azum 3-manna fest typ.

För att liva upp Gräta/Hol så spelade vi off-road bockia igår - det sträckte sig bor till Hol som sagt och vi tappade bort Linda´s gröna boll typ 30 gånger. Linda tog hem det spelet.
Sen spelade vi gigantiskt plockepinn som Chrill kammade hem. Sen spelade vi en berusad omgång kubb, eller ja, 4 omgångar berusad kubb som jag tog hem.
När de vuxna i huset gått och lagt sig så snokade vi runt i grannens stuga (de som inte varit där sen 97), spännande även fast jag pajade mitt knä. Mycket vackra foton och spännande saker som jag inte fattar varför man bara lämnar i en stuga..

Nu ska jag försöka hitta underhållning och meningen med livet.

14:27

Inga kommentarer: