fredag 19 mars 2010

-

Vill ni veta en sak? Jag ska ha en nykter helg.
Det är sant. Ska göra så mycket annat så hinner inte / orkar inte.
Idag blir det jobb ofc, hämta lampan (som är fett stor).. sen träna, kanske ut och gå. Hem, laga mat, sen kanske bio med Anna <3.. Alice i underlandet ofc.
Lördag; ska jag tvätta - flyttar tvätten till Barbara så tvättar hon så att jag hinner på UF mässa som de kära Hvilanisterna har.. Se om man hittar nåt spännande. Kvällen består av kvalitetstid med mig själv - kanske Jessica kommer or so för att Hamstr dragit iväg till the Kalmar.
Söndag: Slapp? Laga mat till veckan? Handla? Hälsa på syrran hon surar ihop. Alltid jag - alltid jag som ställer upp.. Hon har inte ens kollat på min lägenhet. Men jag orkar inte ta fighten.

Råttorna då.. undrar kanske ni..? jo, jag stod i en timme igår och väntade på att hon skulle komma.. Ringer henne, inget svar.. sen får jag ett sms där det står att "hon inte fått någon avbytare på jobb..." typ. Och att hon kanske kan komma med råttorna till mig.
Man börjar nästan undra om hon inte vill bli av med råttorna what so ever lixom...
Snart lackar jag ihop och hittar några andra råttor. God damnit.

Min fredag ska bli bra i alla fall, och min kropp ska detoxa! Kanske ska ha pyssla om mig själv kväll på lördag. Typ ansiktsmask, lite god smoothie, god mat.. ja, det låter som en plan.

Hoppas ni får en fin helg, sup åt mig med ni som ska dricka.
POSS!

10.02

Inga kommentarer: