söndag 29 april 2012

Alkohol - no more.

Jag förstår inte varför man utsätter sig för sådan idioti.
Att dricka billigt vin från Tyskland bara för att bli full, nej tack.
Det är så inte värt det, här sitter man illamående, trött, slö i tanken, hungrig fast ändå inte & hela dagen är förstörd.
Om man ska dricka alkohol, eller rättare sagt om jag i fortsättningen ska dricka så ska jag göra det för att det:
1. Är gott, dvs köper dyrare, finare grejer!
2. I gott sällskap


Nej tacka vet jag att må bra hela tiden, dygnet runt.
Just nu känner jag mig bara äcklig och dum i huvudet.

där har ni beviset på hur jag mår.

Nu ska jag sitta här fram tills klockan 16 då jag ska släpa mig bort till brorsan och käka china mat.
Ännu en grej som suger när man är bakis, onyttigt ätande. Nej jag vet jag behöver inte, men orkar fan inte laga mat.
Hejdå.

Inga kommentarer: