tisdag 24 april 2012

Tråkiga beslut.

Var hos sjukgymnasten idag och berättade om mina olika krämpor.
Hon har förbjudit mig att träna kickboxing på minst 3 veckor, vilket innebär att det snarare blir minst 6 veckors uppehåll totalt. Först 3 veckors uppehåll, sedan tatuering + bortoperering av min knöl på ryggen (de syr, så 2 veckor utan solande och badande) det borde ju innebära ingen träning heller.
Så vad får jag göra då?
Ja inte ens powerwalka utan gå i rask takt, cykla, rodd och gym då såklart.
Det här känns verkligen så himla tråkigt, men jag gör det för.. Framtiden måste jag säga.

Tur att jag i alla fall får träna något, annars hade jag börjat klättra på väggarna och börjat fundera på om jag ska ta tillbaka alla tjockiskläder igen.

Har i alla fall nya gardiner som kära Marie-Louise sytt!

God kväll.

Inga kommentarer: