måndag 5 april 2010

-

ren panik.
ren jävla helg panik. är så less på det.
vad ska jag göra för att få ett normalt, roligt, hälsosamt slut på en helg som ändå varit rolig?
varför sitter man i soffan söndag (ja det är måndag men som en söndag) varje jävla helg och bara mår piss?
kan inte skaka av mig känslan av "det dära".. det där man inte kan sätta fingret på. Är det ovissheten eller vis heten om hur veckan ska bli. Hur alla veckor är? Dag efter dag efter dag..?
Någon som har ett tips på hur man kan bryta något som blivit en vana.. Vad man kan göra för att bedöva den så kallade "ångesten" som infinner sig efter klockan 18 varje söndag?!
Om någon, bara någon har ett litet litet konkret tips så SHOOT.

Inte för att jag deppar, inte för att jag gråter.. bara.. mår inte riktigt helt fucking hundra.
vet att det kommer bli bättre till sommaren, det blir det alltid. Då är jag så upptagen, fullbokad (eller är jag verkligen det, eller bara önsketänkande)..
Kanske borde skaffa mig ett KK. Det kanske ordnar till det hela.
Någon att så kallat tycka om.. men ändå hålla på avstånd.
Kanske är det jag saknar.. den där någon. någon någon.
jag ska smaka på ordet och lägga mig utan att vara trött.. jävla måndag. tråkig måndag. hatar måndagar.
imorgon är det i alla fall jobb, om det ger någon tillfredsställelse.. I guess it does.

Och imorgon ska jag trotsa demonerna och åka tillbaka till skolan.. Hvilan med alla dess minnen.
Som jag längtar dit.. till de där dagarna av obekymer och veckor fulla med någonting.

Eländigt va.



22:59

Inga kommentarer: