fredag 9 april 2010

-

Lugn vecka måste jag säga.
Har varit så fruktansvärt trött och oproduktiv så det inte är klokt.
Har tänkt träna hela veckan men icke sa nicke. Har börjat slarva nåt grymt.. får bli ändring på det.
Planerad omformatering av datorn nästa vecka, inköpte en extern hårddisk (äntligen har tänkt göra det typ, flera år) och en ny kamera igår. 2000:- BORTA men ja, nu är i alla fall det gjort så slipper jag tänka på det.
Hoppas min dator börjar bete sig normalt och att jag får bort Vista och kirrar Windows 7 istället.

Igår handlade jag matmatmat så klarar mig resten av månaden på det där.. Inköpte även lite blomjord och planterade om 4 av mina blommor. Behövdes verkligen. Städade undan det mesta igår också så ser hyffsat fräscht ut i lägenheten, blir dammsugning i eftermiddag.
Izza och Anna kommer ikväll sen blir det utgång på Bodoni - Tomboy - gratis inträde så känns som en lagom spenderar fredag. Imorgon kanske det blir picnic om vädret tillåter annars ska jag bara slappa hela helgen och möjligtvis hjälpa syrran att städa upp i trädgården på Söndag.
Så var det den helgen, känns fan som att helgen redan har gått och att det är måndag när man planerar upp den sådär. Men nödvändigt för att jag ska få tummen ur röven.

Även insökningspapprena till Lokförare är på G som jag skulle ha gjort i typ 3 veckor nu. Man måste ta tag i sig själv, särskilt jag som har deluxeförmåga att skjuta upp saker i evigheter.

Blablabla, jag mår bra och sådär i alla fall nu, får se om helg ångesten infinner sig som vanligt i slutet av helgen, hoppas inte det. Är mongosuper fan jävla jobbigt när den kommer.

Ha en bra helg alla.

  sådan kamera vart det, fast svart dådå. Hyffsat nöjd, jävla skitkamera egentligen men!


10:16

Inga kommentarer: