måndag 19 april 2010

-

har haft en bra helg blablabla..

vill ni veta en sak som stör mig?
Känslan av att allt jag gör är så mycket mer fel än när någon annan gör EXAKT samma sak.
alltid mig man ska bli mest sur/arg på.. man kan kalla mig fitta, hora eller whatever tydligen.
Och det ska man bara ta.. när man försöker förklara att "jamen vafan flera andra sa ju samma sak, eller gjorde samma sak".. nej det spelar ingen roll.. man ska alltid blir surast på Sofia.
Och vet ni vad? jag tar inte sån skit.. jag ska börja ställa varenda jävel mot väggen och passar det inte så stick.
Jag är ingen jävla välgörenhetsperson som man bara kan komma och gå till när man har det svårt.
Passar jag bara ibland så kan det var.. nej men helt seriöst. jag har mina egna problem ska ni veta..
Och en dag kommer jag inte bara skriva det på min blogg.. jag lär säga det till er, den dagen alkoholmängden och känslan är rätt.
För jag vet att det alltid blir bråk, jag vet att det alltid är jag som får ta smällen.. För jag är Sofia.. den man alltid kan bli sur eller pissed off på.. men alltid komma tillbaka till.

Tack för mig.

08:25

Inga kommentarer: