måndag 21 juni 2010

-

Känns skönt att vara omtyckt någonstans. Plötsligt känns skåne så platt och tråkigt.
När jag ser skogarna, går på samma gräs som när jag var liten, ser bergen avteckna sig mot horisonten känner jag att jag är hemma.
Men räknas hemma när man trivs i ca 3 veckor?
Jag vet inte.. Får se om Norrland återigen blir mitt hem, men åh vad jag skulle sakna Skåne folket.
Varför kände jag inte så när jag flyttade för 5 år sedan? Var jag så förblindad av kärlek att jag inte såg alla de som älskar och saknar mig här uppe?
Det skulle göra för ont att flytta nu när jag är 21, från alla.. när jag var 16 kändes det knappt.


Förövrigt är jag förvirrad av alla känslor som bubblar upp inom mig.
Det finns snälla människor också som inte tänker med könsorganen, varför träffar jag inte dem där nere?
I don´t need this shit.


21:01

Inga kommentarer: