torsdag 10 maj 2012

Try to change me.

Jag lever, fast något ansträngt.
Börjar nog bli sjuk, eller snarare, har rökt för mycket och fått problem med luftvägarna.
Måste verkligen lägga av, på riktigt alltså. Annars vet jag vad som kommer hända.
Hur som så får jag chilla med träningen, har tränat 3 ggr denna veckan och HOPPAS på att kunna träna gym imorgon, vi får se.

Min mobil dog i förrgår, så igår fixade jag en ny.
Var i valet och kvalet att ta en annan som skulle komma ut om en vecka eller två, men jag trivdes med min x10 Mini, så skaffade en liknande. Lite större, en walkman, samma funktioner fast lite bättre. Jag behöver ingen iphone, jag hatar samsung, de andra sony är ASSTORA, htc är för dyrt. Så denna passade mig utmärkt!
Jag är fattig student, jag försöker hålla ner utgifterna.
Lite ironiskt då jag senaste veckan köpt träningskort, busskort och försäkring till mobilen, tror ni det var gratis? Nej knappast.


Tänkte bara uppdatera att jag lever som sagt, jag har äntligen skaffat instagram, så om ni har det adda sofiayoshimohrin ..
Eh ja, lite skolarbete nu, sedan iväg och kolla MFF - HBG, tyvärr inte på plats, men ett glas whiskey med brorsan på Bakfickan sitter ju inte helt fel.

Jag älskar faktiskt mitt liv just nu!
Det ni!




Inga kommentarer: