torsdag 17 maj 2012

Tadada!

Jag  är knappt inloggad längre på min dator, nej jag använder min smarta telefon.
Heh, jo men faktiskt.
Har mycket annat för mig så det blir inte så mycket gjort nu för tiden.
Jag försöker att fixa pengar, snåla på pengar, slippa få ångest över att inte ha några pengar.
Jag umgås, fikar och är ute och går, lagar mat & äter mat.

Ni vet, man har perioder där man inte ska sitta inne och uggla.
Jag hänger inne på instagram, twitter och alla andra sidor (förutom Facebook) som min telefon tillåter mig att hänga på, så följ mig där! Om ni vill.

Just nu har jag lite press på mig, är en vetenskaplig artikel som ska in, och det är så svårt, jobbigt och tråkigt, det tycker vi alla tre.
Ska ta tag i det dock, ska vara inlämnat på söndag kl 24.
Och jag ska försöka ta tag i saker imorgon som jag skjutit upp, måste börja skriva veckoscheman och börja kryssa av det jag gör, för att hålla struktur och se vad man gjort under veckan.
Struktur behöver jag, någon som vill bli min boendestödjare, PO eller casemanager?

Ehehehe.
Nämen hörni, ha en bra kristihimmelfärdsdag eller vad det nu är idag, jag ska försöka sova snart, och sedan söka jobb.
Imorgon blir en lång dag & en nykter helg.
Tills nästa gång - ha det bra.

1 kommentar:

sandie sa...

eeello. jag kan bli ditt boendestöd om du är min pt ? God idea huh ? ;)