söndag 14 mars 2010

-

Jag tror Hamstr vart glad i fredags iaf. Gillar att göra människor glada.
Själv var jag inte alls glad, eller jo till en början. Men när man tror att man kan dricka vin ur ölglas, så som man dricker öl (alltså i de mängderna) då har det gått för långt. Så vid ett eller tidigare gick jag hem. Full som en kastrull, somnade i soffan och vaknade då tidningen kom. Usch, hade velat stanna längre.
Fick en del perspektiv över hur en hemmafest kan vara också.. Kan förstå att folk har tråkigt på mina hemmafester.. särskilt när de jag bjudit inte känner någon annan och tvingas sitta hemma hos mig utan att snacka med någon.
Nu var det inte så hemma hos Hamstr dock för jag hade kul i vindimman och träffade massa trevliga människor. Men jag bara menar att ibland blir det jobbigt på hemma fest och jag förstår de som haft det trist hemma hos mig.

Hur som, i lördags gick jag och Izza på promenad i Pildammarna och skulle mata ankor. Fast gässen attackerade och jag vart livrädd. Så.. det där gör vi aldrig om. Never.
Trevlig och mysig dag trots att vädret svek oss. Senare kom Izza hit och vi såg att Sverige ÅTERIGEN skickar en skit dålig låt till Melodifestivalen. Kasst.
Idag har jag slappat med The Heroin Diaries av Nikki Sixx och den är ganska fängslande men ändå ganska.. hmm tjatig. Menar den är byggd på hans dagboksinlägg mellan heroin dimmorna och ja.. Vad för vettigt kan då bli sagt?
Lagat lax i foliepaket har jag också hunnit med, annars har jag endast gluttat ut i rökpauserna.. Fint väder.

Slappat i soffan, somnat lite, ska kolla på TV sen ska jag sova.. Japp.

20:26

Inga kommentarer: