fredag 12 mars 2010

-

Idag är det Hampus kalmar vännen 77;as födelsedag. 20 år blir det lilla livet minsann. Grattis till dig! Så ikväll blir det en rackarns fest på hans och Jessicas hemmaplan vilket gör att JAG slipper städa, plocka burkar, slänga skräp, o.s.v.. Fast det måste jag ändå göra, har fortfarande inte städat undan allt från i lördags. Jag är en totaldålig människa.
Igår gick jag och Jessica på stan för att fixa presenter.. Men vad kan jag inte säga, bara att vi var fruktansvärt tunglastade och det tog en evighet att slå in typ.. allt! Tror Hampus blir glad i alla fall, vem hade inte blivit det lixom!?

Nu när jag ska bli nyttig(are) så ska jag alltså sluta dricka öl. fattar ni.. ingen öl?! Okej för mindre än ett år sedan hatade jag öl. Sen for vi till Prag - sen dess har vi varit oskiljaktiga. Men vafan har hänt med min kagge då..? Jo den har växt. Och jag skyller på ölen. Så blev en fattig box black tower så nu har man 3 liter vin att festa på! Fifan! jag brukar ju alltid hålla mig till öl.. god damnit!
Så nu vet ni det.. Sofia

Var tidigt på jobb idag vilket innebär att jag slutar 15.20, sen ska jag iväg och handla lampa (kanske), in på lagerhaus och köpa pacman sakerna.. sen ner och träna (eller kanske tar det först), slå in de sista av Hampus presenter, duscha, fixa mig, klä mig.. Iväg!
Ptjoo!

07:23

1 kommentar:

hamstr sa...

haha näe vad hemskt det var att läsa detta och sen koppla samman med "aldrig mera vin".

jag tror inte öl är så himla farligt som folk säger. men kör på sprit i så fall?