torsdag 11 mars 2010

Okej, ger mig själv ett nytt försök då. Ska jobba hårt för att nå mitt mål helt enkelt.
Och det är inte så svårt, om man bara ger sig fan på det.
Tyvärr har jag fötts med lat genen och, "skjuta upp saker tills imorgon genen".. I morse hade jag ställt klockan på 05.55 menar ut och gå på morgonen är skönt, bara att jag ska ta mig upp. Klev inte upp förrän 06.55 och då var det för sent. Får försöka promenixa på kvällarna istället men så svårt att få tiden att räcka till. Lättare när maten står serverad, bara att äta sen göra vad man vill. Tyvärr har man förpliktelser och saker som måste göras när man bor själv. Det är min ursäkt.
Så får inrikta mig främst på kosten, sen träningen på gymmet och sist promenaderna. Ska i alla fall försöka gå ut och gå de dagar jag inte tränar på gymmet.
Låter som en plan, jag vet.

Idag blir det inhandling av en jävla massa alkohol, dock inte till mig själv. Ska även köpa lampan som är på REA och som mamma betalade hälften av, den kommer göra sig fint i hörnet, efter jag gjort mig av med de fruktansvärda blommorna som pryder mitt hem! The left overs från jobb så att säga.
Träning ska jag också hinna med, blir nog mage/rygg idag. Benen får vänta tills imorgon, mitt hatobjekt. Fifan!

Det rullar på, nu ska jag bara ha ett jobb också, en säkerhet i maj så att säga, så håller tummarna att de 12 jobb jag sökt ger utslag.

ha en bra torsdag - den internationella Linda dagen. Eller den internationella "vi som gillar Linda dagen" <3

10:05

1 kommentar:

hamstr sa...

jag är inte glad över att ha "jag skjuter upp allt genen", hade hellre fått saker gjort, haha.

Men å andra sidan går de4t ju bättre nu.
Pepp på imorn!! då blir det vettigare helg hoppas jag haha :) och du slipper städa! ^^