tisdag 23 mars 2010

-

Vad är det med mig och mina humör svängningar?
Är det för sockret? Jag skyller på det i alla fall. Ska försöka skära ner fram tills på lördag.
Vill inte gå på nån god damnit diet. Menar, vafan händer med ölen då? Allt annat kan jag klara mig utan, men inte utan min öl.
Och aldrig att jag sitter och dricker nåt halvtorrt vin när det är party. Aldrig.

Apropå party, på lördag blir det S-s-ööösdala och can´t stop moving.
Blir peppen får jag hoppas, längtar iaf.
Och på söndags gör ett nytt försök med råttorna. Är på hennes hemmaplan så tar hon sig inte hit nu så blir jag förbannad. har väntat aslänge. Hoppas på att få nåt mer gratis än transportburen, ska jag fan ha.

Förövrigt har jag jävligt ont i nacke och rygg, märker att jag skjuter upp axlarna när jag sitter vid skrivbordet så.. har väl mycket med det att göra antar jag.

Nu ska jag ha disco på kontoret, nån skum blandning mellan niggah hip hop och fjortisttrance!
ganska rolig blandning.

Blir tränig - matlagning och promenad. Ska fortsätta den där boken också.

13:07

Inga kommentarer: