tisdag 16 november 2010

hello come again.

tisdagen den 16/11 är jag ledig. Idag. väcktes som vanligt av psykogrannen jag fortfarande inte orkat göra något åt. om man ska spela musik med hög bas kan man väl åtminstone spela nåt bra?

klev ur sängen lagom jävla sent efter att ha blivit väckt av svenska spel och sedan syrran som undrade om jag kunde tänka mig att komma till henne och få håret fixat. Efter en lagom lång frukost och efter glädjen över att ha fått ett paket från h&m innehållande;

                                                      min första kavaj - endast 199:- SUPER!
                   och denna enkla klänning (fast i svart( för endast 49:90 som hittat och given på lördag!



stack vidare sen och fixade håret som sagt. Bad syrran att inte klippa för mycket, tänkte jag skulle spara ut. Längtar efter långt hår. saknar att kunna ha flätor, lång hästsvans med framför allt att locka mitt hår. Löshår funkar, men är drygt att sköta, blir slitet och fult snabbt och måste underhållas nåt sjukt! Så nä, spara ut håret som sagt. Tyvärr använder man plattången för mycket så håret var verkligen CRAP! blev ny färg inför lördag och lite putsning på håret i alla fall.
Och på fredag ska hjärtat bli klippt, vilket tjusigt par vi lär bli på lördag.

för på lördag samlar jag mina hjärtan runt omkring mig, dricker alkohol och förhoppningsvis utgång också. Kommer bli underbart.

Snart kommer Izza så ska vi ta en kopp java och snacka lite skit (i min svinstia) och imorgon blir det jobb till 8-15.. kommer knappast hinna städa då heller. vart fan tar tiden vägen?

1 kommentar:

Twiggy sa...

Asså, jag hade nog slagit in dörren till den där grannen xD Blir jag väckt av sådant och dessutom dålig musik så hade jag nog tappat humöret direkt!!

Fina kläder :D