onsdag 17 november 2010

hello come again.

jaop! så var klockan mycket igen.. för mycket för att hinna med.
först var det jobb, sen date med Paye! fattiga som vi är fick vi köpa billig fika på Netto sen vidare och dricka te.
Snackade en massa skit och gäspade ikapp! trötta kidz.
Sen lagade jag mat x 3! pannkaka tills imorgon x2, sen kolbullar tills på fredag och slutligen en omelett som kvällsmat. mhm!

Jobb - samhället tar ut sin rätt av utnyttjning. Paye berättade att hon får 112 kr i timmen på sitt jobb.. vad får jag? jo 95 kronor, och har gått över till dagsjobb 75% vilket innebär 6 timmar/dag. Hur fan hade jag klarat mig på de pengarna om inte Joakim hade flyttat ner snart? Plus att jag blev erbjuden mer jobb hela december ut. Jag sa "jag kan bara jobba fram till den 17:e december sen reser jag bort" Chefen: "aha ja då får jag tänka lite på det".. fan tänkte jag! ändå säkra pengar.
well, Slottstadens chef ringde och frågade om jag kunde jobba kväll ikväll "nej" sa jag.. "kan du imorgon då? "ja" sa jag! Så imorgon är det jobb från 0700 - 1330 sen på igen 1500-2315 sen på fredag jobbar jag 0700-1330. Vadå trött kiiise på fredag då hjärtat kommer?!

naah, snart ska jag tillaga pannkakorna - gjorda på havremjölk med vaniljsmak! ja, kan bli bra. är så satans trött och sov typ.. 4 timmar inatt!
får la se hur det går på jobb imorgon dåva!

Längtar tills på lördag - lite nya kläder, massa roligt folk som kommer.. alkohol OCH KVINNOHÅL de enda hål jag tål - SKÅL!

BAAZINGA!

Inga kommentarer: