måndag 15 november 2010

hello come again - kväll.

gjorde nyss en liten smoothie som dock inte blev allt för god. kan ha något med de där jävla havregrynen att göra. Man ska inte alltid följa tipsen som står på förpackningar.
Well, smoothie.. Jag använde soja/havremjölk (vaniljsmak) - går lika bra med vanlig mjölk eller naturell yoghurt, beror på vilken konsistens man vill ha såklart. När jag tränade tyckte jag att sojamjölk och havremjölk mättar mycket bättre än vanlig, och ja.. Innehåller ju protein så man får i sig vissa viktiga ämnen också.
Ja, så lite frysta bär.. vilka som helst. Föredrar dock blåbär och hallonmixen.. yeye! Ja också havre då.. fifan. Kan tänka mig att den är super som mellanmål eller efter träning.

Så nu ska jag kunna sova lugnt och tryggt i natt utan kurrande mage! WONDERBAR!

Ut och ta en cigg, kolla pensionärsjävlar sen ner i bingen! Låter bra det.

Inga kommentarer: