tisdag 9 mars 2010

-

Så var man tillbaka på söka arbetsstadiet.
Har dock jobb (till april?) så är väl hyffsat långt.
Men lämnade spontan ansökningar på 2 ställen och sökte hemtjänst/vårdbiträds sommarjobb på 3 ställen + ett snart.
Kan ju hoppas att det ger utslag och kanske vidare tjänst till hösten. Annars har jag ju arbete på Hyllie om jag vill.. men är tveksam. Är arg på Kommunteknik så vill inte.

Idag ska jag hämta råttburen så jag kan få hem mina älsklingar. Blev tyvärr uppskjutet tills på Lördag, men den som väntar på nåt gott!
Var på ikea igår för att köpte lite inredningsgrejer till buren så blir fixifix när jag fått den idag. Blir funny!

Det går framåt på jobb och känns inte lika tungt att gå dit längre. Gör det jag ska och det duger ju så, känns inte så jobbigt.

Men nu vet ni i alla fall hur det ser ut i min vardag.
Pengarna flyger till höger och vänster, klart det är dyr champagne varje dag men det är jag värd.

12:30

Inga kommentarer: