tisdag 6 december 2011

Problem föder problem.

Äeee, såhär ligger landet idag denna tisdag.
Fick ett telefonsamtal av han den här som äger lägenheten.
"Hej, ehm vi har fått ett skitbra erbjudande såatt du måste flytta ganska jävla snart"..
Nej han sa inte riktigt så, men innebörden är den att.. Ja jag måste flytta från min lägenhet.
Erbjudandet jag fick var skrattretande, aldrig i livet att jag flyttar till en mindre lägenhet med kokvrå.
Då flyttar jag fan hellre till Eslöv, ärligt lixom.
Jag har inget val, bara att göra det. MEN kravet från min sida är: STÖRRE lägenhet, en lägenhet som ligger med goda förbindelser och bra möjligheter till att handla mat och att jag inte blir skjuten i skallen så fort jag går utanför lägenheten.
Jävla skit, känns sjukt jobbigt.
Jag kommer bara komma hem typ 4 dagar till skåne för att sedan åka tillbaka till norrland, känns inte så jävla roligt om jag måste flytta inom de närmsta dagarna bara sådär huxflux när jag kommer tillbaka till skåne den 5:e januari.
Jag hatar att livet strular till sig precis när det typ börjar ordna till sig.
När ska mitt liv bli smärtfritt? Eller i alla fall lindrig smärta?

Goddamn.
Jag tänker inte ens skriva mer, finns nog med saker som finns i min skalle.
Godnatt.

Inga kommentarer: