fredag 10 februari 2012

sick as ...

Nu får det räcka.
Rastlösheten rinner genom kroppen på mig, för tusan.
Sjuk, snörvlar, nosen är röd som Rudolfs mule, hostar.
Låg deckad som en gris, under 2 dagar gick jag inte ut.
Tur att jag är sjuk 1 gång/år i alla fall, annars hade jag nog gått i ide.

Ja, nu vet ni det. Jag är sjuk och det är allt jag har att säga.
Sitter här och myser i mina snuffles och nackvärmare.
Har tagit fotbad och haft ansiktsmask.

Var i Oxie idag hos psykodynamikern.
Psykodynamisk terapi!
Visst låter det bra, jajjemen förutom att hon är.. mjäkig.
Ja lixom ganska så lame, men får ge henne en chans.
Har 20 år obearbetat material som säkert har sjukt mycket med min ångest att göra.
Ja, nu vet ni det.

Imorgon ska jag bowla med Anna, Alexis & Alexis bror. Sen blir det matlagning och Melodifestival.
Himla mysigt.

Önskar er en fin kväll.
Jag ska fortsätta andas och sedan äre GAYGALA.
Tjoho.

Just ja, fick VG i ytterligare en kurs på skolan.
Tycker jag va rolittt!








        

1 kommentar:

izzy sa...

haha snygga bilder haha. Jag är den längst ner till höger ;). Låter som en mysig helg ändå.

Puss och kram!