måndag 30 november 2009

måndag morgon.

nu var det måndag - igen. Måndag är en fruktansvärd dag, särskilt denna måndagen.
Gosh.. Lördag var roligt iallafall. Alltså kom inte lika mycket folk som jag trodde det skulle göra, men vi var i alla fall runt 20 st. Mina & jag började förfesta runt.. 6 kanske, sen kom jocke & stefan.. När folk väl kom runt typ.. Halv 9 så var jag kanonfull redan då.
hah, alltså måste varit universums sämsta värdinna.. Som vanligt när jag är full blir jag förvirrad och typ glömmer halva sällskapet, så även denna fina lördag. Förlåt alla (som om ni läser) att jag var så osocial & att jag bara sprang runt och var förvirrad, men kan inte hjälpa att jag blir mentalt störd då jag dricker sprit.
Fick i alla fall fin fina presenter och var glad att ni kom dit och delade alkohol med mig.

På söndag vaknar man upp efter att ha sovit i min loftsäng, en på fel håll och ens om krampaktigt håller sig fast i mig.
Hittar mitt akvarium fullt med.. Sprit.. Stackars fiskar och Torsten lär dö vilken sekund som helst. Det är kladd över hela golvet, chips, små likörflaskor som jag fick i mitt suparbälte, papper och helt enkelt en jävla massa skit överallt.
Jocke, Stefan och jag chillar tv och kall kebab, en och annan cigg resten av dagen och tar det allmänt lugnt.
Städa får bli idag istället, fast känner jag mig själv rätt, och i och med det svin jag är så kommer det dröja ytterligare.

Tack som sagt för presenterna, spyorna ute på gården, alkohol, trevligt sällskap, många skratt och en del skumma saker.

Blir nog fest snart igen jävlarimig!

08.07

Inga kommentarer: