onsdag 2 december 2009

Triangelns kurbad

ohja, idag ska jag äntligen utnyttja min 20 års present som jag då fick av syrran förra året.
en timmes pormaskrensning (inte allt för skönt) - MEN .. under tiden nån mask eller så verkar i ansiktet så får man hand och armmassage + sen formning av ögonbryn! kan blir skönt med lite avslappning efter att ha cyklat runt i det kalla Malmö idag.
Ändå skönt att få vara ute och röra sig, fastän man ser ut som en Michelin gubbe med gul väst!

Snart helg igen i alla fall, tur att det går undan. På fredag blir det mustasch fest hos Stefan med vodka självklart.
Det är det jag ser framemot.. helgerna. Det är det som får mig att orka igenom veckorna helt enkelt. Inte nödvändigtvis fest.. men uppbokade helger.

Annars mår jag fint.. tyvärr gör inte alla i min omgivning det.
Älskade fina vän.. Blir inte glad då du mår dåligt. Är snart en vecka sedan vi sågs och jag saknar dig så. Bli inte dålig och sånt. Låter klyschigt och fjantigt men finns ju lixom här.. Får vara den (detta kommer låta så töntigt) - starka av oss. Usch att jag ens skrev det. Kommer må dåligt över smörigheten i hundra år.

Sådär.. Gå till ansiktsbehandling om endast 10 minuter.. Sen så.

16.39

Inga kommentarer: