torsdag 3 december 2009

Gerd - tanten bakom.

japp sitter på ett kontor med Ulf och Gerd.
Gerd skrattar som en kalkon - Gerd klagar alltid på sina sjukdomar - Gerd pratar högt - Gerd tror hon kan allt.
Gerd är trots allt ganska trevlig MENNEEE alltså ingen jag lär hänga med på fredagar.
Hon har världens roligaste frisyr och svär hela tiden!

Är less på att vara här, har ont i magen & huvudvärk. Äre kräkis? Isch, hoppas dagen går snabbt så att jag får åka till Hvilan och gå på julmarknad och annat ball! Låt klockan bli 16.28.
Håll mig frisk för imorgon är det mustaschfest.

Saknar min mor & far också. Norrland överhuvudtaget. Betong & asfalt kombinerat med regn är inte någon favorit. Vill ha snö, gnistrande träd & knarrande vägar.
Tur att de kommer snart.. 19 dagar eller dylikt.
Pappa har jag inte träffat sen september, men känns nästan som igår.
Börjar få lite idéer till julklappar nu.
Pappa vet jag vad han ska få, mammas börjar ta form.. Marie-Louises också.
nu ska man bara beställa.

well, back 2 work.

10:18

Inga kommentarer: