fredag 4 december 2009

jag ringer på fredag.

det är FUCKED när alla ens planer för helgen totalt dör.
Sösdala a.k.a mustasch fredag verkar vara pajjad och känner inte för att typ dra till en fest där det endast är jag och en annan.
Peppar lördag istället då, får se om danskemaan e på ikväll! Brukar kunna bli ungefär lika kul!
Sis ska säkert ha hjälp på söndag ändå så får kliva upp rövtidigt i Sösdala!
För första gången sen i september som jag börjar fundera om jag verkligen ska slösa pengar på alkohol lix. Men eh, det är helgerna jag lever för så.. why not?
Ska dock ge ruskigt dyr julklapp till mamma och blir en del pengar till de andra också så, kanske borde hålla igen. Får dra ner på matkostnaderna så blir det nog jätte bra..

Som sagt julklappsplanerna är avklarade, nu ska de bara genomföras också.. Eller beställas kanske det heter. Blir jätte bra.

Annars segar jag på jobb, som alltid. Det är fredag och jag har faktiskt gjort jätte mycket. Ska fortsätta på Rosengårdsområdet.. Sen kanske jag borde försöka få något slags system, eller bättre på system så att jag håller ordning på alla vägar och skit.
Förstår inte riktigt mina anteckningar.. men det blir finslip då jag kollat alla vägar.

Äh.. som att nån bryr sig ;)

12:56

Inga kommentarer: