tisdag 8 december 2009

keffalot.

ny vecka - nya mål.
Ska ju försöka bli hälsosam försök 11.000!? eh, ska träna idag i alla fall.. och INTE äta nutellamacka, provsmaka chips eller äta chilinötter. Ska träna, äta normal mat och inte svulla. Bara på helgerna.
har ca. 3800 kr att leva på månaden ut så har inte direkt råd att köpa massa fucking hälsomat här inte.
Det som är billigt är: (ren fakta nu) falukorv, bacon, pasta & nudlar. INTE grönsaker, quorn, bär & frukt och sånt. tyvärr alltså. Med min ekonomi kan man inte småhandla varje vecka för att ha färsk frukt och fint kött. nepps, blir low budget och fettifetti så är det bara.
kanske ska börja leva på soppa, göra ett storkok sen leva på soppa typ 14 dagar, ja fram till jul.
då lär man gå ner så pass mycket i vikt att man med gott samvete kan stoppa i sig extra mycket i jul.
japps, hälsotips - julen 2009.

annars rullar det väl på. ska verkligen försöka städa min lägenhet idag. är så jävla trött på alla kartonger som står ÖVERALLT.. Det är plastpåsar och pärlplattor och krukor, prydnadssaker, kläder. allt förbannat. men nej nej ISS som skulle tömt mitt förråd typ förra veckan har fortfarande inte gjort det.
har bott här i 2 månader nu och jag har fortfarande inte fått mitt förråd.
är ilsken.

I helgen har vi temafest pimp´s and hoe´s btw. Först tänkte vi bara bling bling men roligare att utveckla det lite så att folk i alla fall har 2 alternativ. blir bra mycket roligare fester med tema, och nu menar vi inte halloween utklädd, så ambitiös behöver man inte vara. men i alla fall lite smått.
Funderar på att vara snoop dogg, köra lite coola rasta flätor, på med pyjamasen och outfiten är gjord.
Lär bli en bra helg, denna helgen.. igen!

nu ska jag försöka jobba. Blir kanske kanske klar med inventeringsbiten denna veckan, ska bara skriva och besluta och greja efter det att jag cyklat runt. Känns skönt att ha kommit en bra bit i alla fall.

Dags för morgonciggen snart.
07:56

Inga kommentarer: