måndag 23 november 2009

party 2.0

Fredag:
Handlade bag in tha box, varm & kall, lite kläder, ett par skor, käkade på mormors bageri, träffade anna, drog till hamstrrr, där var jonte, drog till KB, kollade film till 6, fick dra hem sju, anna & jag slaggade till 13.

Lördag: Efter att ha vaknat 13, anna drog hem, jag började städa, jag köpte sallad, sen stekte jag köttfärs, duschade, sminkade mig, fixade håret, klädde mig, tog emot massa gäster - emma c, emma h, anna, paye, jenny, carro och såklart felicia. Vi drack vin, åt tacopaj, åt hemmagjord yoghurtglass, jag fick fina presenter, sen skulle vi dra ut, DEEP sög för inte alla kom in, anna, jag & carro drog hem, sen kom jonte, sen kom hamstrr och nån brud, vi drack snapsspel, sen kom emma c och felicia tillbaka, sen gick hamstrr, sen gick jonte, sen sov vi.

Söndag: vaknar kl 10, felicia och emma c har stuckit, carro och jag käkar frulle, sen tar jag 32 till oxie, kollar ingvar strandh´s julutställning med anita och m-l, m-l drar hem till mig för att sätta upp draperi, m-l skjutsar mig till Åsa, är hos åsa leker med barnen, äter svin god kyckling, bruno hämtar mig, vi handlar godis och cigg (såklart) och drar till per, kollar brüno, sen kollar vi shooter, dricker kaffe, kör hem alldeles för sent, pratar med anna, somnar som tidigast 01.30.

Måndag: vaknar, svimmar nästan, käkar gröt, sminkar mig, fixar håret, drar till jobb som idag för övrigt tog 09 min att gå till p.g.a rött ljus!

DET VAR MIN HELG. ptjoo!

nästa lördag lär äga din röv och vi ska ha så kul så kul så kul som man bara kan ha. typ 27 pers på 35 kvm, det blir spännande..

nu får jag väl försöka jobba, ska ut och köra vid 10 och det blir party.
sen ska jag träffa anna och erik (hör och häpna) i stan. Det blir coolt.
Ska även ta ut pengar från the fondz!

08.34

Inga kommentarer: