fredag 20 november 2009

Vet din mamma att du super?

Åh herregud vad en fredag kan gå segt när man jobbar. Känns som jag varit här i två dygn nu, vill bara hem för att sedan handla alkohol och kläder med anna.
Dock har någon självmordsbenägen typ hoppat framför tåget så anna kan inte ta tåget ffs!
Attans lixom! Fick en ganska trevlig överraskning igår då jag kollat kontot. har klarat mig helt och håller på min lön fram tills nu, har inte ens rört fonderna. Vilket gör att jag kan spendera, om än lite.. På kläder och annat tjaffs utan att få dåligt samvete.

Ikväll blir det chillkrök (även fast mamma sa att jag inte får dricka denna helgen). Nu har jag dock blivit "frisk" så känner att jag ändå kan bli lite snurrig i skallen utan dåligt samvete där också. Kan behöva det.. Inför imorgon. För då jävlar skall det städas, lagas mat, bjudas på mat och fira min födelsedag. Mitt vardagsrum ser ut som en scen från andra världskriget så kommer ta sitt lilla tag att städa imorgon.. Fifan jag som hatar att städa.

Jobbet är tråkigt, men har iaf fått ihop lite material som jag kan jobba med på måndag utan att behöva sitta framför pappershögar hela dagen. Ska ut och köra brumbrum och kolla så att mopedförbudsskyltarna sitter eller inte sitter där de ska.

45 min kvar sen blir det glasbanken, sen knallar jag till Entré och spenderar.
åh, jag älskar att handla. det är chiqt och modernt.

Ta det lugnt ungdomar, knulla & sup lagom.. Är ändå kärleksveckan.. :)

15:42

Inga kommentarer: