torsdag 19 november 2009

skylta bättre!

Är på jobb igen, nästan frisk och kry!
Självklart någon på jobb som fått vinterkräksjuka. känns bra att virusförkylning, svininfluensa & vinterkräksjuka florerar på en och samma gång. sån häxblandning! CHEERS!

Idag har jag varit produktiv, och ska bege mig ut på uppdrag i malmö stad snart.
Ska ut och kolla 2 gator "VAFAN DE E INTE SKYLTAT HÄR" typ så!
Sen köpa garn och Marie-Louise på Ulfs begäran.

fan blir helt snurrig i skallen av alla siffror, vägnamn, bestämmelser, kolla i papper, skriva ut kartor, hitta ställen på kartor utan vägnamn.. GAH! är sjukligt mycket som ska kategoriseras och fixas.
Fick även nytt uppdrag, fota 400-500 vägvisningsskyltar. (Fråga mig inte varför) men det ska göras i alla fall. Jag gör tydligen nytta, men känns som jag inte gör någonting.
men viktiga saker får ta tid, det sa min mamma!

var även inne på shape idag, har ju beställt klippe tid! Kan dock inte bestämma mig riktigt hur jag ska ha det, även huuur de ska göra när de färgar mitt hår är det lite oklart med.
Kalaset kommer gå på 1500:- tur att man har fonder säger jag bara. Det blir en dyr jul iår.
Grattis till migdådådå!

Nu är det snart fikapaus! äpple <3 kaffe = sant.
Sen kommer anna hjärtat och håller mig sällskap ÄNTLIGEN <3 ska göra majsplättar och allt blir så fint och bra. Sen ska hon städpeppa - medan hon (antar jag) sitter på facebook!

Det börjar gå bättre nu, det börjar kännas bättre nu.. jag börjar kunna leva mitt eget liv nu.
Dags att växa upp även fast det är jobbigt, man kan inte dricka bröstmjöl och sova i vagga i hela sitt liv?
Nej ffs finns roligare grejer som arbeta till 65, köpa mat för 1000 :- och betala räkningar. jag lovar, livet äger då.

HAII!

14:01

Inga kommentarer: