tisdag 2 mars 2010

en annan vardag.

Har varit i norrland och såklart varit enormt upptagen.
Eller nä, men orkade inte blogga hur som.
hade det trevligt hemma, även fast vissa beter sig som kukhuvuden så.
Skönt att vara hemma? Vet inte, jag känner mig bara enormt uttråkad och ostimulerad och känns som att dagarna aldrig ska ta slut, men senare tar slut alldeles för snabbt.

Man kan bajsa på Malmö Stad som missat att betala ut min lön, så har alltså få se.. 10 kr att överleva på tills på typ torsdag eller fredag. Tack så mycket verkligen.
Min mobil är cpkass också så måste nog lämna in den snart, eller köpa en ny, men blir nog lämna in..

Känner mig helt tom på känslor för övrigt, orkar inte ens försöka.
Låg igår när jag skulle sova och tänkte på att det hade varit mysigt med någon vid ens sida, någon som kunde pyssla om en, som man kunde dela saker med. Känner mig enormt ensam här nere.. Jag säger att jag skiter i förhållanden och annat sånt såkallat trams.. Men gör jag egentligen det? Eller säger jag bara det för att skydda mig..? Jag vet faktiskt inte.. Jag orkar inte tänka på det heller.

Våren börjar komma fram ute i alla fall, det är ju nåt positivt. Sitta på en filt och dricka öl, röka alldeles för många cigg, ha med sig nån torftig sallad.

Btw, grattis Hampus och Jessica till lägenheten. Är azum juju!
festa med turkar blir fett.

10:01

Inga kommentarer: