onsdag 5 maj 2010

-

M-L är inlagd på sjukhus och jag ska hälsa på.
Gillar att vara på sjukhus, spännande med nålar, operationer, sterila salar.
Hoppas hon kan få må bra efter denna operationen, ett elände att känna sig kass.

Har stressat så mycket att de senaste två dagarna att det känns som en paus att komma till jobb.
Eller paus och paus, stolen is killing min rygg och igår hade jag dödsont hela kvällen i ryggen.
Så igår vart det;
- 4 maskiner tvätt
- städning och tillfixning av råttornas bur (den vart jätte fin)
- Städade köket, dammsög, plockade undan, hängde upp fixifix i fönstret
- vattnade blommorna
- ordnade i skåpen
- fixade en byrå till toaletten (no fatso´s kan gå på min toa nu)
- tog ut råttorna
- köpte cigg
- lagade mat
- bytte lakan

 och så vidare och så vidare..
Idag fortsätter städandet, ska även fixa en liten äventyrspark till mina små vänner så att de får röra sig ordentligt och får den stimulans och motion de behöver. Bygg och fix med lådor och silvertejp.

jag är den perfekta hemmafrun åt mig själv, kan inte önska mig något eller någon annan.

Ha en fin onsdag, snart helg, och ikväll spelar MFF mot Elfsborg - heja MFF.

10.00

Inga kommentarer: