måndag 10 maj 2010

-

Jag tror jag har bestämt mig.. Efter ett telefonsamtal med Stefan och pratet om gropen så känner jag mig pepp. och redo. Jag står över Arvika efter 6 år, ska inte behöva missa Siesta också.
6 manna tält och sova i kuvöser, för mycket folk i tältet, brassestol, katastroffyllor en vissen blomma. Äckliga bajamajor och lockigt hår. Jag kommer önska att jag vore hemma när jag väl är där, men önska att jag var där om jag skulle stanna hemma.
Det kommer gå sjukt mycket pengar, men det är det värt.. Enda festivalen jag ska på i sommar, planerat att jag ska på i sommar, den kan jag fan inte missa.

Så jag snålar ihop allt jag kan, käkar yoghurt till middag varje dag och knaprar på lite torsk. Det kan gå ihop.
Sluta röka hade sparat pengar, men sluta äta är bättre.

Så jag sitter här med mina kartor och önskar att någon annan kunde göra mitt jobb, men att jag får pengarna.
Ser världen rasa ihop utan för kartonghuset men rasar inte med världen för en gångsskull.
Idag ska jag hem och dö. Sen ut och springa.. Vilket monotont liv jag har. Trivs inte med det.. Gillar det oförutsägbara.. Inte det uppenbara.

12:46

Inga kommentarer: