tisdag 11 maj 2010

-

det är många som säger att jag är negativ och jag är beredd att hålla med om det. Jag vet att jag är negativ.. och jag har spekulerat många gånger varför jag framstår som det och i vilka situationer.
ja vad ska man säga .. Jag använder negativiteten för att.. tja, vara rolig. Om jag inte skämtar a.k.a är sarkastisk och därmed skämtar så tror jag inte att någon lyssnar. Eller snarare.. jag blir blyg.
Vad pratar man om då? kan någon tala om för mig vad man pratar om, när man festar? Jag pratar om allt jag inte tycker är bra för att det faller mig naturligt. Det låter säkert jätte dumt men jag vet inte vad jag ska prata om som gör mig lika intressant.
Och det är nog många som stör sig otroligt mycket på att jag är så negativ men för bövelen, säg till mig istället (vilket vissa redan gjort), men jag är inte medvetet negativ, det faller mig bara naturligast att prata om saker jag stör mig på / inte tycker om..
Kanske därför jag aldrig träffar någon som egentligen tycker om mig, för att.. Om jag är negativ och inte tycker om något alls, då framstår jag säkert som en tjej som inte kan tycka om nåt alls också.. Såklart.
Och utfallet av det kan bara bli. B-A-J-S!

SÅ NU VET NI!
och förövrigt så blir jag så JÄVLA irriterad, kommer bara få vara hemma i Norrland i 19 dagar 19 - 2 (resdagar) = 17 dagar. Så lite, så himla lite. Jävla kursskitmög jag måste gå på, annars hade jag kunnat vara i Norrland typ hela juni, in i halva juni. Så mycket bättre. Lär än en gång få stressa runt halva Sverige (ja bokstavligt talat hela Sverige) för att hinna träffa folk!

08:41

Inga kommentarer: