onsdag 12 maj 2010

-

Förbannade halsont & huvudvärk.. Har verkligen inte tid att bli sjuk nu.
Ikväll är det födelsedagsfest hos Izza och på lördag inflyttningsfest hos Sabina och kan inte svika..
Måste verkligen hinna klart allt på jobbet också.. ska hinna fixa allt till Siesta (med allt det innebär javisst)..
Känner mig lite stressad och eländig faktiskt. Men varför klaga. Just sjukdom hade jag kunnat klara mig utan.

Och alla pengar rinner iväg.. Under dessa månader jag jobbat, varför har jag inte lagt undan 2000:- varje månad, fatta vad mycket jag hade haft till sommaren då. Nejdå, jag har köpt en massa onödigt, spenderat upp varenda krona i princip. Känns förjävligt att jag har så dålig koll på min ekonomi, jag vet att jag har pengar till allt jag behöver.. Betalar alltid räkningar och annat. Men allt annat.. Hur mycket spenderar jag verkligen på kläder, prydnadssaker, smink och så vidare...?
får ta ett snack med min bankman på tisdag = pensionssnack så..

Well, ha en bra ledighet. Själv ska jag försöka att inte bli superduper sjuk under helgen. Ledig torsdag, jobba några timmar på fredag d.v.s cykla i Rosengård. Lördag fest, söndag stå på loppis i Oxie.
magaaaad.

13:47

Inga kommentarer: