måndag 24 maj 2010

-

ja men lixom.. En helg till har gått nudå. En helg som var planerad utan fest men som blev med "fest".

Hostjäveln håller såklart i sig och snuvan likaså.. Som gräddet på moset så ska det bli kallt som fa-an under hela Siesta. De hade likagärna kunnat lägga festivalen i september, t.o.m då hade det varit varmare.
Hoppas hoppas hoppas att meteorologerna har fel, de brukar de  ju alltid ha!

Så idag har jag 12 timmars arbetsdag, ska på läkemedelshantering idag och imorgon från 15.00 - 18.30 MEN jag har ju mitt vanliga jobb att sköta från 7-15.00 nudå, men ingen rast ingen ro, ikväll ska jag ju på match kl. 20.00 också. Matchen slutar 22.00 ca, jag lär vara hemma tidigast 22.45.. snacka om att vara död.
Får kliva upp 06.00 dagen efter. Sen på tisdag blir det packa pappas kappsäck, handla mat till Siesta dåååråå.
Lär vara som en livlös katt sen på onsdag när man äntligen ska åka.. men stress.se kan man ju räkna med.

Ska inhandla en jävla termooverall idag alltså, annars lär man ju förfrysa sönder, eller bli mer sjuk än vad man redan är.

tjoflöjt.

07:23

Inga kommentarer: