måndag 7 juni 2010

- (MILF)

Hundra år sedan jag uppdaterade, men har fasiken inte haft tid att vara ute på internet.
Förra veckan var kaotiskt med allt man skulle göra.. AF, papper som skulle lämnas, 2 dagars introduktion på Hemtjänsten.. Denna veckan lär bli lika kaotisk. Drar snart hem till Norrland också, ska bli döskönt att bara hänga med mina fina lirare där uppe, ni har fattats mig.

Har haft en döskön helg också. På lördagen drog jag till Sösdala för firmafest - fick vara Jocksons date. Hände saker som brukar hända på firmafester, en MILF, hennes dryga dotter, lite bråk och jätte mycket alkohol. Super trevligt var det faktiskt. Känns alltid lika tomt att åka hem efter en helg full med folk. Är lite avis på Jockson som får hänga med Sösdala folket all the time.. Känns som en liten familj.. För mig. Som sagt, tur att jag snart drar hem till Norrland för lite extra kärlek.. Så kan jag överleva ett halvår i alla fall.

Har inte så mycket mer att skriva faktiskt, jobbar på Malmö stad nu i två dagar.. Sen börjar det dra ihop sig för att packa - torsdag it is.

Men jag lever i alla fall, gott och väl.

10:02

1 kommentar:

sandie sa...

Snart ses vi! :) <3