torsdag 10 mars 2011

moving on.

BOOM.
Jag är ensam hemma för att Joakim är i Roskilde och roar sig.. Eller nä, skoltjofräsnågonting okej?
Jag är mest sugen på nåt gått efter promenaden så jag ska göra en smoooothie på sojamjölk, bär och yoghurt.
Min mage lever inte loppan längre, beror kanske på att jag har gett upp kaffet. (För ett litet tag bara, wtf, vad vore livet utan kaffe)

Jahaapp, vad har ni andra runt om i skåne-sverige-världen gjort idag?
Känner faktiskt att det går bra på jobb nu, är roligt att gå dit. Tror jag lär ha träningsvärk i magen imorgon av allt skrattande.

Appropå träningsvärk, ni kanske undrar hur skorna känns? Ni vet Reebooks Easy Tones.. Alltså om ni går eller står mycket om dagarna, kanske känner er trötta i ländryggen, knäna eller bara allmänt ont så är de kanon. Är inte alls lika trött i ryggen längre och man orkar stå och gå längre med dessa underbara skor.
Om de sen "tränar" vader, rumpa och lår något det vetitusan men de är underbart sköna att gå i, och snygga också, för det är i alla fall viktigt för mig.
Värt att testa i alla fall!

Livet traskar på som sagt, även fast pengar är det ständiga samtalsämnet här hemma.
Jag vet att jag är jobbig och tjatar, men jag har fanimej varit tålmodig.. Inga pengar sedan December, vad gör man lixom? Vad gör man för att inte verka tjatig och jobbig, hur kan man pusha sin pojkvän utan att han tar det som kritik?
Nä jag vet inte, kan bara ha mina fingrar korsade och hoppas på det bästa, för det börjar slita nu..

Nu ska jag som sagt göra min smooothie, sen blir det kanske tv, eller kanske inte..
Men först ska ni få se mitt 10:- fynd idag, snyggaste vår/höst jackan ever, lovar det kommer bli inne med sådana jackor igen, precis som CP-skorna, bara vissa, särskilt från norrland som vet vad CP-skor är.



PUSS!

5 kommentarer:

Jenny sa...

Idag har jag varit på ikea, köpte ett skoställ bland annat. Slog kinden i fönsterbräda när jag skulle sätta i lampsladden i väggen. Nu är jag trött, men ska ända städa lite.

Ses vi i morgon? <3

Unknown sa...

Imorgon eller lördag gummsan! :*

Paye ville också med på lördag isåfall!
Jag jobbar till 15.30 och är det sånt pissväder som det varit idag lär jag inte vara piggeluring på att ses imorgon.

SÅ hoppas det går på lördag, men de görne.

:*

Sandie sa...

Hahaha, de vore awesome :D Jag har faktiskt frågat om ja får jobba där i sommar oxå. o de vill de hemskt gärna att jag gör. Vi får se. Vore askul o bo med dig iaf. Närmare till jobb oxå, nu när man inte har bil. Då blire till att gå ^^

Jenny sa...

Okej, najs. Men vi kan ju höras i morgon. :*

izzy sa...

Hihi sötnos då :*.
Wohoo snart helg ;) hehe.