tisdag 8 juni 2010

-

Sådär då, kapitlet Malmö Stad är avslutat.
har både varit positivt och negativt med det här jobbet.. En del förvirring (vilket gjorde att jag kom igång rätt sent med själva jobbet), mycket snö och halka (försvårat inventeringen), underbara arbetskompisar, mycket skratt, kaffe och kaka. Kanske inte mitt cup of tea att arbeta på kontor.. Men har gett mig en insikt i kontorslivet och lärt mig mycket om trafik och Malmö´s stadskärna, en del olika program också.
Vem vet, jag kanske kommer tillbaka om någon behöver mig i framtiden.
Hade hellre jobbat kvar här än börjat på hemtjänsten.

Nu har jag städat skrivbordet, plockat undan i skåpet, rensat mina papper.
Ser ganska renblåst ut, men vet att Ulf kommer bre ut sig inom en timme på alla tomma ytor som kommer dyka upp.

Så tack Malmö Stad för mina 7 månader. Vi kanske ses åter Gatukontoret.
Nu är jag sysslolös och funderar på om jag ska hem.. eller ej.

16:29

Inga kommentarer: