tisdag 15 juni 2010

-

Nu är jag hemkommen och välbehållen i Norrland.
Gick super med råttorna tro det eller ej. De sover nöjda allihopa i sin nya bur nu.
Så snabbt man glömmer hur.. lugnt och tyst det är här uppe. Jag känner att jag blir ganska stressad av det här lugnet. Ja, efter 5 år har Sofia blivit en äkta storstadstös som inte kan sitta still. Så därför har jag bokat upp mig tills på söndag. Imorgon - hämtar Linda, drar in till Kramfors och handlar öl, tar en fika med Chrill. Torsdag kanske parksupning i Sollefteå med Kim. Fredag Kramfors stadsfest och ett halvtflak öl till förfogande, Lördag samma sak.. Låter lite som Malmö men icke.


Tja, kommer hem den 5:e juli i alla fall, inköpte sommarkort så åker gratis i hela Skåne såå.. om ni vill ha påhälsning, säg bara till.. Jag kommer på dirren. Om jag inte jobbar på mitt skitjobb vill säga.

Snart blir det nog sovning i krypinnet och ladda inför imorgon.. azum.

22:07

1 kommentar:

heejkatt sa...

Jag vill ha påhälsning! :*