lördag 11 december 2010

återblick 2.0

jag har fått en inneboende. eller en sambo. Älskade Joakim.
Man går runt i lägenheten och bara känner sig så sjukt lycklig. Någon man kan
bygga en framtid med. Det känns rätt galet.
Att hitta en människa som kompletterar en som han gör, som gör mig glad, lycklig och varm.
Kärleken kan verkligen vänta runt hörnet så att säga.
Om man kollar när jag satt här för ett år sedan. Med ångesten långt ner i halsen. Ångesten
över att nästan alltid vara ensam, längtan efter att alltid ha folk runt omkring mig.
Nu sitter man här och bara njuter av timmarna man är ensam, njuter av timmarna man delar
med Joakim. Njuter av varenda sekund. Sofia Mohrin - Livsnjutare.

Förövrigt är det en vecka tills jag drar till norrland. Känns ganska galet det också.
Och roligt, ett halvår sedan jag var hemma så ska bli skönt att bara bli ompysslad.
I veckan blir det inhandling av de sista julklapparna. Träffa Mina i Kristianstad på
måndag, sen träffa Emma på tisdag. Så nog ska man kunna håva in de sista klapparna i
säcken minsann.

Detta var ett totalt onödigt JAG ÄR SÅ JÄVLA LYCKLIG inlägg.
Och nu blir det lite frukost, sen blir det jobb 15-22. Skönt att slippa snön i alla fall på marken.
Men tråkigt att allt gräs kommer fram igen. Det är ju faktiskt vinter, skippa regnet.






1 kommentar:

izza sa...

wohoo , gött att det går bra nu ju.
jag hade tyckt det är läskigt att bo med sin partner det känns så stort, visst jag har ingen men ändå.
Men jag är glad för din skull Sofia <3 Men vadå man måste inte bara göra inlägg om all skit lite positiva och roliga saker vill man ju också läsa ;).

Kisses

// Izza