tisdag 21 december 2010

xperia

Jag gillar Härnösand förutom att det är så sjukt kallt.
Begav mig dit idag med far. Han skulle handla julklapp till mor min och jag..
Ja jag ville stilla mitt storstadshjärta och handla kläder till julafton/kanske nyår.
Och se, den som söker han finner.

Lindex fick bli min stilguru - kanske aningen tråkigt men jag var tvungen att handla något
och det var vad jag fann. Men vårt internet här i norrland fuckar ur och vill verkligen inte
bete sig normalt så bild på kläderna kommer kanske på julafton eller dylikt.

Förövrigt har jag inte hunnit fota bilder idag heller Jenny - imorgon tar jag nya tag.
Jag ska fota, bara få tummen ur arslet.

Nu vill jag bara ha julafton faktiskt. Jag vill att andra ska få öppna mina underbara paket.
Bli glada, säga tack, studera deras miner, kroppsspel. Jag ÄLSKAR att ge, gillar att få.
Och sen kan även nyår få rusa in. Inte för att man officiellt blivit bjuden till någon nyårsfest,
eller jo en, men den ligger allt för långt bort och känner inte riktigt för det.
Blir troligtvis firande med Mina i hennes lya med god mat och spelkväll. Känns som en lagom
nyårskväll. Orkar inte engagera mig längre i att nyår ska bli värsta grejen.
Trivs bra i små sällskap med goda vänner, och det verkar det som att jag ska få.

Närmare nyår blir det en liten 2 do list inför 2011, den där listan man aldrig håller tyvärr.
Har gett mig själv ett löfte - att börja träna. På en sund realistisk nivå, för mitt egna välbefinnande,
för att gå ner ett par kilo eller storlekar och bli mer hälsosam. Det håller inte i längden.
Ska fila på den där listan. Vad önskar ni er 2011? Något speciellt som ska inträffa?

Nu ska jag chilla vidare - imorgon blir det julgranskidnappning och hälsa på mor på jobb.
På torsdag blir det Kramfors och fika med Linda + co. Kul att träffa filurerna. Sedan hem
och pynta granen.
Fredag - julafton, sedan iväg till Övik med släkt.
Lördag - lille julafton med släkt.

Inga kommentarer: