måndag 14 februari 2011

alla stjärtas dag!

Hur var denna helgen då?
Helgen var suverän! Tummen upp för igår när brorsan bjöd på middag.
Och jag och hjärtat gick en super promenad i Pildammarna, första gången Joakim var där.
Längtar så till våren då är det extra fint att gå där.
Har varit igång och rört mig mycket de senaste dagarna, fast värken i nacke/axlar är fortfarande kvar.
Så sjukt irriterande att alltid ha ont..

Nu sitter jag och väntar på hjärtats överraskning som han slår in inne i vardagsrummet, så jag passar på att skriva ett litet inlägg. Jag har minsann köpt 2 saker till honom också, även fast han fick parfymen innan.
Vad har ni fått/gett till era hjärtan idag?!

Förutom alla hjärtans dag som jag egentligen aldrig firat finns det mycket mer att se fram emot i februari, en liten lista kan vara på sin plats:

- Jag och Joakim firar 7 månader
- Mamma kommer ner
- Pippi fyller 4 år (redan wtf)
- Mamma och jag ska få ansiktsbehandling + färgning av bryn och fransar
- Klippa och färga håret på torsdag (sist var vid min födelsedag 24 november)
- LÖÖÖN

och för lönen ska jag inhandla:

- Reebok skorna jag la ut en bild på nu i veckan
- MFF årskort så man kan gå på ALLA matcherna
- Träningskort 3 månader

Och säkert tusen andra grejer.
Joakim fick ÄNTLIGEN lämnat in sina pengar nu så jag hoppas han får sina pengar för december, januari, februari och mars i ett, vilket innebär att jag får 7500:- som han är "skyldig" mig..
Längtar så, att han slipper känna pressen av att han hela tiden snyltar på mig, att vi kan göra massa roliga och mysiga saker tillsammans och allt sånt.
Verkligen en tyngd som lär lyftas från bådas axlar.

Well ikväll blir det väl bara mys och massa kärlek.
Ska INTE ut nåt mer idag, fyfan vad det blåser, var som att gå in i en vägg vissa sträckor.
Har ändå fått en massa bra motion idag så, känner mig väldigt nöjd. Ska bli spännande 28 februari och se om det hänt nåt med centimeterna.

Ta hand om era älsklingar idag, för det ska minsann jag göra.

PUSS!

Inga kommentarer: