fredag 11 februari 2011

day 1 - Challenge summer 2011

Hola!
Mja har inte mycket tid att skriva ett långt och intressant inlägg men..
Bestämde mig för att gå till jobb idag, tog bara 20 minuter men snacka om slut jag var när jag väl kom fram.
Och så vädret, duggregn + blåst är det värsta väder jag vet.
Ptja, så där var man kanske lite duktig. Har varit rätt stressigt idag på jobb.. Skulle sluta 14.00 men vad händer.. Nädå en vårdtagare börjar strula angående några matkuponger och chefen ville att jag skulle fixa hit och dig och ja.. 1 timme tog det mig, så kom inte ifrån jobb förens halv 3, och ja.. Jag och Joakim ska vara barnvakt åt syster ysters barn ikväll/natt så det vart ingen promenad hem. Lånade tjänstecykeln i smyg lite sådär.
Vilken otroligt dålig start på helgen.
Så nu är jag bara sur och tråkig, har redigt ont i nacken och ryggen och vill bara ligga ner hela fredagen och fredagsstrejka. Men icke..

Stoppade i mig två knäckemackor + yoghurt med lite frusna bär i och nu en kopp te. Håller tummarna att huvudvärken inte utvecklas till RIKTIG huvudvärk.

Hoppas alla andra får en roligare och bättre fredag än mig i alla fall.

PUSS!

Inga kommentarer: