tisdag 29 mars 2011

good times.

Jag vill träna!
Förkylningen eller vad det nu är har börjat släppa taget, ingen snuva bara lite hosta kvar.
På torsdag är jag nog redo igen, kör nog 3 dagar då för att ta igen lite.

Verkar som att hjärtat har blivit sjuk nu istället, stackarn, han som ska börja jobba på fredag.
Hur som köpte jag lite glass åt honom (och mig), GB gräddglass, satan vad gott.

Imorgon är jag ledig i alla fall, ska ringa tatueraren och påminna honom att börja rita på min tatuering.
Izza kommer hit och Joakim ska fixa hennes rullor, om det blir fint väder blir det nog förhoppningsvis en fin tur längs Ribban med rullorna. Ska försöka att pallra mig ut på en morgon promenad också, känner verkligen suget och motivationen nu att börja röra på mig igen. Tänk vad lite nya träningskläder kan göra?
Ska även bränna en skiva med lite hardcore, pallar inte träna till Måns Zelmelöw eller vad fan han nu heter, ja den enda skivan som duger på gymmet.
Tanterna tränar till Lasse Stefanz, come on.

Snart bingen om grannen kan tänka sig att sänka.
Känner mig jävligt nöjd med livet, känner mig nöjd med att jag äntligen vågar planera min framtid.
Och appropå framtid, jag får tillbaka nästan 10000 på skatten, fatta vad nice att få den bonusen lagom till midsommar.

PUSS!

Inga kommentarer: