tisdag 22 mars 2011

Nya utmaningar.

Motivations lost.
Fan vad jag slarvar, borde gå en omgång i ringen mot mig själv alltså.
Blir träning på gym imorgon och sedan till helgen, blir säkert en lång promenad idag i solen.. Men känns som att allt jag gör bara blir halvdant.

Så har börjat fundera på vad jag kan göra för att öka motivationen, nåt som är roligare än att vara ute och gå.
Inlines till exempel, det är väl roligt?
När man bor i en stad som Malmö, fullt med cykelbanor och annat så måste ju det vara perfekt. Plus att det finns en del landsvägar utanför Malmö som är exemplariska för inlines åkning.
Det ska nog bli min nya grej.
Artikel om Inlines - läser man den så verkar det ju sjukt kanon bra träningsform.

Nu ska man bara spara ihop lite peningar, testa ett par olika sen är de bar å åk!

Nu ska jag försöka städa lite, sen träffa Izza och ikväll blir det volontär arbetet. Gah, känner inte för det, inte på min lediga dag. Men man får ställa upp för samhället.

PUSS!

Inga kommentarer: