onsdag 23 mars 2011

Workout.

Vaknade upp ensam i sängen idag, vilket nederlag va? Usch, gillar inte att sova själv har jag märkt.
Jobbelijobb hela dagen, och har haft en jävla hosta.
Började egentligen redan igår, killades som fan i halsen och redigt torrhostade.. Tror tyvärr att det var katten.
Idag har jag haft grym torrhosta plus ont i lungorna när jag andas och hostar.
This sucks.

Well, gav mig ändå fan på att träna efter jobb, och det gjorde jag också.
Armar och mage vart det idag. Kanske styrketräningstiden blev 40 minuter och det är jag nöjd med.
Kände inte att jag kunde ta ut mig helt och hållet och fick ta det lugnt på crosstrainern.
Känns skönt att inte vara fanatisk. Känner mig nöjd om jag går till gymmet bara. Innan körde jag mina inövade träningspass till punkt och pricka, kanske därför man tappade motivationen och lusten.
Nu gör jag de övningar, reps och set jag känner för.. För jag har ju i alla fall varit på gymmet och gjort något, tagit i och tränat en timme.
Får se om nästa pass blir lördag eller söndag, blir ju benträning då. Kanske bäst att vänta tills på söndag, sen är man ledig på måndag och kan tillbringa dagen på soffan utan dåligt samvete.

Får se när hjärtat kommer hem ikväll.. Blir ingen mat för honom.
Själv tänkte jag laga lite kyckling - currygryta för den var fan så god sist.
Nu blir det disk, sen en dusch sen matlagning.

Kommer dessutom ligga och gruva mig hela natten inför morgondagen. Vad händer då?
Jo - GASTROSKOPI! wtf.. jaja, någon som har en joint eller något man kan röka innan?
Ehehehe.

PUSS!

Inga kommentarer: