torsdag 21 juli 2011

Ursäkta röran.

För 3 månader sedan hände det som kom att påverka mitt liv rätt mycket.
Jag hade kunnat gå in på detaljer, men även fast du totalt krossat stora delar av mitt liv och betett dig som
en mindre intelligent människa betyder inte det att jag tänker krossa ditt liv offentligt.
Det räcker såhär.

Jag är i Norrland och jobbar häcken av mig för tillfället. Kanske är det ett sorts terapiarbete även det.
Och även fast det hugger i mitt hjärta till och från så måste man ju för fan försöka.
Har skrivit nästintill varje dag i en bok.. Kanske publicerar de texterna här en dag. I princip förklarar den bara mina känslor och mina funderingar, inget mer. Men för mig har det en jävligt stor betydelse i den här processen.
Nu vet ni, fast egentligen vet ni ingenting. I´ll be back.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Jag vill ha hem dig nu! Jag orkar inte vara själv mer.

Sandie sa...

Du är stark hjärtat! <3