tisdag 13 september 2011

Känn ingen ånger.

Åh!
Idag träffade jag min advokat för första gången.
Kändes ruggit bra måste jag säga, fick svar, fick ställa frågor, fick undra.
Han tar hand om detta, det blir bra det.

Träffade sedan Pailin, och vi hade en riktigt jävla trevlig dag.
Strosade runt på stan, och jag blev nog av med ca 2500:-.
Men jag får göra så. Det var saker jag behövde. (Mestadels)
Jätte snygga,varma och sköna vinterskor (Hur ofta hittar man det)?
Eh, smink. Måste måste måste ha!

Så, vart en underbar dag. Var hemma hos Paye hela kvällen och spelade Little big planet, och åt gott.

Måste bara säga att Smashbox Anti Shine Neutral is a keeeper! Fan vad den är bra.
Ska ge I.D en ny chans också, de har ju lanserat baremineral matte, så förhoppningsvis ska jag
slippa vara glansig som en spegel i fortsättningen!

Nu ska jag väl ta mig till sängen, imorgon lär vara en nervös dag.
Gah, måste få en tid så att jag får veta, orkar inte detta.

Scorett 699:-

Kicks 1100:-

från i fredags

BÄSTA PRIMERN EVER!
Natti!

Inga kommentarer: