måndag 12 september 2011

dyra vanor.

Bara kände att jag droppar en lista, inköps lista;
- köra en raid på Kicks, måste ha smink, nagellack och en massa annat pill som gör en snygg
- träningskort (när fan kommer csn kortet?)
- tattoooo, måste beställa tid snart.
- pierca smiley
- färga utväxten


Jag får aldrig tummen ur röven att göra alla de här spännande sakerna.
Hade velat rensa ut garderoben och helt byta stil.
Vill bli NÅGOT vid snart 23 års ålder.
Och, bara en frågeställning.. varför svarar inte ungdomsmottagningen när man RINGER DEM?
Nu kan alla spekulera i varför jag ska dit. Kanske konspirera lite.
Bränner nog pengar imorgon istället, och då ska jag träffa min advokat + Jonte som flyttar ifrån oss.

Hejrå.

2 kommentarer:

Linda(frugan) sa...

Kanske e nån ny i receptionen på ungdomsmottagningen som inte svara på okända nummer? ;)

Sandra sa...

Du är ju redan något hjärtat! :) <3