söndag 11 september 2011

MY BFF!

YAWN! ännu en helg till ända. Ända? Enda? hmm.
Ja i alla fall!
I fredags chillade jag en inflyttningsfest hos Rebeccis. Varför träffar man alltid på sådana
mongolid människor? Undrar jag. Och den människan ska man umgås med i två år till på köpet.
Lär bli lagom obehaglig stämning imorgon, men knappast för mig, utan för honom.
Igår vart det först 20 års fest hos Jens. Så himla trevligt. Snacka om trevliga människor.
Drog vidare med Bell och Pontus till Stefan och Alex, Alex fyllde också 20. Så drog en förfest
där för att sedan dra vidare till Wonk.
Finns så mycket jag missat under det här året, i am back.

Jag måste ha någon nykter helg framöver. Bli mer hälsosam.
Läser ju medicinsk grundkurs nu, man läser om jääävligt otrevliga sjukdomar. Hälsosjukdomar.
Detta har lett till att jag slutat röka. Tyvärr får jag väl säga "feströkte" jag i fredags (2 st) och igår (7st)
men man måste misslyckas för att lyckas. Är det inte så?
Är i alla fall stolt.

Mjaaa, annars så gliiider jag bara.
Är ledig helt fantastiskt mycket kommande vecka, blir PLUGG PLUGG PLUGG, men kanske lite
sköjj också? Vi får väla se.
Vad kan man göra gratis, eller i alla fall billigt på vardagar?! Tips.

Hajhajj.

1 kommentar:

izzy sa...

Men du har ändå varit duktig och som sagt man har sina svaga stunder = alkohol hör ihop mer eller mindre med cigg så du kommer lyckas. Jag försöker med sluta röka men jag har syndat i fredags när jag skulle träffa M för jag var så nervös. Men det kommer la funka någon gång ;) hehe. Jag tror på dig!
Ja gratis saker ftw hade ju inte varit helt fel! Puss